Translate

środa, 28 czerwca 2017

Owsianka z gruszką, miodem i migdałami

Jak wiecie od ponad miesiąca jestem na diecie. Prócz chęci zgubienia zbędnych kilogramów, byłam zmuszona zadbać o swoje zdrowie. Z ratunkiem przyszła mi mgr Adrianna Barczyńska, którą przy okazji bardzo polecam. Adrianna opracowała dla mnie plan żywieniowy, dzięki któremu pozbyłam się kilku kilogramów i co najważniejsze kilku centymetrów w obwodzie ciała. Każdy dzień jest dla mnie motywacją do działania i powodem do uśmiechu. Posiłki, które sobie przygotowuję są pyszne, nieskomplikowane, a przy tym nie wydaję na jedzenie fortuny :) Moją ulubioną pozycją na śniadanie jest właśnie ta owsianka. Dodatek gruszki, miodu i płatków migdałowych jest dla mnie idealną kombinacją smaków. Przygotowuję ją w 2 minuty i zjadam równie szybko - tak mi smakuje ;) Może i Wam przepis się przyda? Pamiętacie, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i nie powinniśmy go omijać.


 SKŁADNIKI: (porcja ok. 288 kcal)

  • 4 łyżki płatków owsianych górskich
  • 1 łyżka płatków migdałowych
  • 1 średnia gruszka (140 g)
  • 1 łyżeczka miodu
  • woda

PRZYGOTOWANIE:

1. Płatki umieszczamy w garnku, zalewamy wodą tak, by wszystkie zakryć i zagotowujemy. Gdy woda się zagotuje, wyłączamy gaz pod garnkiem i zostawiamy do napęcznienia.

2. Gruszkę obieramy i kroimy w kosteczkę.

3. Do miski wkładamy gruszkę, gotowe płatki owsiane, płatki migdałowe i miód. Całość mieszamy. Smacznego :)


2 komentarze:

  1. Pysznie i zdrowo - najlepsza kombinacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka pierwsza klasa :) bardzo lubię takie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń