Translate

środa, 7 listopada 2012

Biedna babka bananowa

No właśnie, biedna babka bananowa... Już jej nie ma... Taka smaczna była... A dlaczego biedna? Bo powstała z totalnych resztek tego co akurat w domu miałam. Polana syropem klonowym, pyszna! Zapraszam!



SKŁADNIKI:

- 2 jaja
- 2 szklanki mąki
- 1 łyżeczka prroszku do pieczenia
- 3/4 szklanki cukru
- nie całe pół szklanki oleju
- 3 łyżki kwaśnej śmietany
- 1 banan (lepsza była by z dwóch)

PRZYGOTOWANIE:

Jaja ubijamy z cukrem na puszystą masę. Miksując dodajemy powoli olej i pokrojone w cząstki banany i śmietanę. Dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia. Masę wylewamy na wysmarowaną tłuszczem i posypaną bułką tartą blaszkę o wymiarach ok. 10x30 i pieczemy w nagrzanym piekarniku do 190*C ok 50 minut. Smacznego!


15 komentarzy:

  1. Jaka biedna! Mi się bardzo podoba :D Z chęcią poczęstowałabym się kawałeczkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Ona poprostu taka nie wiadomo jaka jest :D Ni to bananowa, ni to zwykła, ale smaczna :)

      Usuń
  2. A ja mam 2 banany, których nikt nie chce zjeść, a takie babeczki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna mi biedna...
    Pyszna jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj muszę w końcu zrobić ciast bananowe bo tak chodzi za mną już od jakiegoś czasu. Zrobię z Twego przepisu bo wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję, ale Twoje ciasta powalają mnie na łopatki. Słaby ze mnie cukiernik :)

      Usuń
  5. ooo, takiej jeszcze nie jadłam, czy mogę pozyczyc przepis ?
    wyglada bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie wygląda na biedną ;) musiała być pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  7. bananowa babka i jeszcze ta kawa z cynamonem i nawet pochmurny , wietrzny dzień wyda się piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze robię z bakaliami jesczze, ale jak z resztek to jest cudowna!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedna, bo została pochłonięta błyskawicznie i się nawet swoim jestestwem nie zdążyła nacieszyć ;) Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń