Translate

czwartek, 13 grudnia 2012

Domowa zapiekanka z pieczarkami i serem

Dziś obiad na szybko :) Łatwy, tani i bardzo smaczny. A wszystko to przez przedświąteczne "pierniczenie" :) Zapraszam!


SKŁADNIKI:

- bagietka, lub kilka bułek
- 50 dag pieczarek
- cebula
- ser żółty
- sól i pieprz
- oregano
- oliwa do smażenia

PRZYGOTOWANIE:

Pieczarki myjemy i kroimy w plastry, cebulę w kostkę. Podsmażamy na oliwie i na końcu przyprawiamy solą i pieprzem. Bagietkę lub bułki kroimy na pół, na każdej układamy kupkę pieczarek, przykrywamy serem i posypujemy oregano. Zapiekamy aż ser się rozpuści w piekarniku nagrzanym do 180*C. Podajemy z ulubionym sosem lub keczupem. Smacznego!


19 komentarzy:

  1. Pieczarki i ser żółty - pycha! :) Połączenie dobre do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie domowe zapiekanki kiedyś często gościły u mnie na kolację, pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie są najlepsze prawda ?
    Ja też coś wiem o tym świątecznym pierniczeniu he he
    Dzisiaj się męczyłam cały dzień z pierogami i wczoraj tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda. Uwielbiam święta, ale od tygodnia przed nimi wogóle nie wyjdę z kuchni :)

      Usuń
    2. A ciasto moje marchewkowe juz jest na blogu :)

      Usuń
  4. lubię takie zapiekaneczki:) wszystkie tu już o świętach, pierogach, pierniczkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah święta, święta. Przynajmniej możemy popisać się kulinarnie :D

      Usuń
  5. Ach, kiedyś często takie zajadałam, ale jakoś w zapomnienie sobie poszły, muszę wznowić edycję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo!! narobiłaś mi ochoty na zapiekanki!:) wyglada pysznie!:)pozdrawiam:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pycha,tylko ja bym wolała pełnoziarnisty chlebek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zarazsobie takie robie na sniadane, musze zgapic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. domowe zapiekaneczki, kojarzą mi się z dzieciństwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo smakowiście wygladaja musze zrobić:)

    OdpowiedzUsuń