Translate

wtorek, 23 października 2012

Wątróbka drobiowa z owocami

Jakiś czas temu postanowiłam przełamać barierę między mną a wątróbką. Miała mi pomóc w tym zabiegu mieszanka suszonych owoców Royal Brand. Myślę, że test zdała znakomicie. Rodzinka też była zadowolona, a to nie zawsze jest takie łatwe :) :) :) Polecam z czystym sumieniem. Zapraszam!



SKŁADNIKI:

- 40 dag drobiowej wątróbki
- 1/4 kostki masła
- cebula
- mieszanka do wątróbki z owocami Royal Brand
- mąka
- sól, pieprz, słodka papryka

PRZYGOTOWANIE:

Wątróbkę myjemy, oczyszczamy i kroimy na mniejsze kawałki. Obtaczamy ją w mące. Mieszankę namaczamy w wodzie na 10 min. Na patelni rozgrzewamy masło - można dodać łyżkę oliwy - by masło się nie spaliło i podsmażamy mięso. Gdy się zarumieni dodajemy przygotowaną mieszankę i cebulkę pokrojoną w piórka. Dusimy ok. 15 min. Pod koniec przyprawiamy do smaku. Smacznego!

Wątróbkę podajemy z ziemniakami lub chlebem. Świetnie smakuje z ogórkiem kiszonym lub surówką z kapusty kiszonej :)

13 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi strasznego "smaku" na tą wątróbkę :) Takiej z owocami jeszcze nie jadłem - wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wątróbkę. Najczęściej robię z marchewką, cebulką i jabłkiem, czasem z bananami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej wersji jeszcze nie jadłam, przyznam wygląda smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też posmakowała domownikom przyprawa....

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za wątróbką, ale na tę bym się chyba skusiła... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie. 100 lat wątróbki nie jadłam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa ta mieszanka. jeśli spotkam, chętnie wypróbuję, bo wątróbkę bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje danie wygląda bardzo zachęcająco! Jeszcze z tymi ziemniaczkami...umm! Super!

    OdpowiedzUsuń